Pakume terviklikku lahendust diiselmootori tahmafiltri DPF (Diesel Particle Filter) hoolduseks – puhastust, diagnostikat ning demontaaži ja montaaži. Saate oma auto tuua mugavalt meile, meie demonteerime tahmafiltri, teeme sellele soovi korral vajaliku diagnostika ning puhastuse, seejärel monteerime tahmafiltri autole tagasi. 

Pärast tahmafiltri läbipesu ja paigaldust tuleb autole teha arvutiga ka tahmafiltri seadistus, et tagada auto laitmatu töö.

DPF filtrit tuleks puhastada iga 100 000 km järel, et pikendada filtri eluiga ja vähendada sõiduki kütusekulu. See on oluline, sest sõiduk eemaldab oma loomuliku filtripuhastustsükli käigus filtrist vaid tahmaosakesed. Kui DPF tahmafilter on tahmaosakestega täitunud teatud piirini, suurendatakse heitgaaside temperatuuri 600 kraadini, mille käigus põletatakse filtrisse kogunenud tahm täielikult. Filtrisse kogunev tuhk on aga mittesüttiv ning seetõttu jääb filtrisse ning koguneb ajapikku filtri kanalitesse, vähendades selle läbilaskevõimet. Selle tagajärjel suureneb heitgaaside vasturõhk filtris ja sõiduk hakkab üha tihedamini aktiveerima puhastustsüklit. Iga tsükkel aga nõrgestab filtri keraamilist elementi ning seetõttu on oluline filtrit hooldada.

Tehnoloogia

Kasutame DPF tahmafiltrite puhastamiseks hüdrodünaamilist puhastust sooja vee (60-90 kraadi) ja õhusurve impulssidega. See taga filtri keraamilise elemndi efektiivse puhastuse. 

Hüdrudünaamiline puhastus taastab kuni 98% filtri läbilaskevõimet ja puhastab filtri elemendi sinna ladestunud osakestest. Filtri puhastamiseks ei ole vaja keraamikat korpusest eemaldada ega filtri seisundit muul viisil kahjustada. 

Filtri hooldus võtab aega 1-3 tundi, olenevalt diagnostika- ja rõhutesti tulemustest. Hooldus aitab säästa nii keskkonda kui ka sõidukit.